جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر |  دیدار مدیرکل، شورای معاونین و روسای نواحی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی افزود: بیش از ۲۰۰ امامزاده مدفون در استان وجود دارد و این اماکن مذهبی محلی برای اجرای طرح‌های متنوع اوقاف در ایام و مناسبت‌های مختلف سال هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با ارایه گزارشی درباره عملکرد این اداره کل در یک سال گذشته، گفت: در زمان کنونی چهار هزار موقوفه و ۲۰ هزار رقبه در استان وجود دارد و آذربایجان شرقی از استان های گروه الف سازمان اوقاف به شمار می‌رود.

حجت الاسلام حسینی افزود: بیش از ۲۰۰ امامزاده مدفون در استان وجود دارد و این اماکن مذهبی محلی برای اجرای طرح‌های متنوع اوقاف در ایام و مناسبت‌های مختلف سال هستند.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل برای عمران و آبادانی و تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این اداره کل طرح های مختلفی مانند «امین‌ موقوفات» و «وقف جمعی» برای مشارکت بیشتر مردم در نگهداری و وقف اجرا می کند.

هفته وقف سال ۱۴۰۳ از جمعه ۳۰ شهریور ماه مصادف با ۱۶ ربیع‌الاول آغاز شده است و تا پنجشنبه ۱۵ مهرماه مصادف با ۲۲ ربیع‌الاول ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha